Cemix

Cemix Croatia iza sebe ostavlja rekordnu godinu


Prošlu godinu, koju ćemo nažalost, prije svega, pamtiti po ne baš lijepim stvarima, koronavirusu, lockdown-u te potresima u Zagrebu i Petrinji, tvrtka Cemix Croatia pamtit će i po ostvarenim odličnim prodajnim rezultatima. No, bez obzira na poslovno gledano rekordnu godinu, želja svih u Cemixu bila je da ista što prije završi i naravno da se takva više nikada ne dogodi.

Tvrtka Cemix Croatia (do nedavno Lasselsberger-Knauf) jedan je od vodećih proizvođača građevinskih proizvoda u Hrvatskoj. S tradicijom proizvodnje građevinskih materijala duljom od 100 godina, danas u srednjoj Europi djeluje u 8 država. Na području Hrvatske imaju dva pogona, u Đurđevcu gdje je i sjedište tvrtke te u Zapužanama pokraj Benkovca, a zapošljavaju više od 60 djelatnika. Tvrtka Cemix Croatia, usprkos svim izazovima i neprilikama koje su zadesile gospodarstvo, prošlu je godinu završila s rekordnim rezultatima.

Za razgovor smo zamolili gosp. Ladislava Gračana, voditelja prodaje zaduženog za  kompletnu strategiju i prodajni nastup tvrtke na tržištima Hrvatske, Slovenije te Bosne i Hercegovine.

Prošlu godinu pamtit ćemo, prije svega, po Covid-19 krizi te potresima u Zagrebu i Petrinji. Osim po ovim nemilim događajima, po čemu će je pamtiti Cemix Croatia? Možete li napraviti osvrt na prošlu godinu?

S obzirom na pozitivan trend koji nas prati od 2015. i završetka krize, u 2020. smo ušli vrlo ambiciozno. U prvim mjesecima prodaja je bila iznad svih očekivanja. Blaga zima i dobri ekonomski trendovi pogodovali su građevinskoj operativi koja je bila vrlo aktivna. Sredinom ožujka sve nas je iznenadio Covid-19 i lockdown. Zaključavanje ekonomije u prvom trenutku bio je šok za cijelu ekonomiju, međutim građevinski sektor je vrlo brzo krenuo s aktivnostima i naša prodaja se stabilizirala te ubrzo ostvarila nadprosječan rast tako da smo poslovnu godinu završili dvoznamenkastim rastom količina, prihoda i dobiti.

Tijekom prošle godine završili smo i rebranding tvrtke, započet 2019. godine. Razlog rebrandinga je  ideja i želja vlasnika da robna marka Cemix bude prisutna u 8 zemalja Srednje Europe, pružajući  priliku za suradnju bez ograničenja, koordinaciju razvojnih projekata i dijeljenje resursa.

 U novu godinu zakoračili ste s odličnim rezultatima i velikim vizualnim promjenama. Koji su planovi za 2021. godinu?

Što se tiče planova za 2021. i blisku budućnost želja nam je dodatno učvrstiti brend Cemix i povećati udio na hrvatskom tržištu. Isto tako i pojačati prodajne aktivnosti na susjednim tržištima Slovenije i BiH na kojima smo prisutni. U zadnje vrijeme intenzivno razmišljamo i o eventualnoj izgradnji novog pogona na tržištu BiH gdje smo već uspostavili određene kontakte.

Ladislav Gračan_Cemix rekordna godina

Također, jedna od bitnih karakteristika tvrtke Cemix je i društveno odgovorno poslovanje te uključenost u svakodnevni život zajednice.

Tako je, tvrtka smo koja je od samih početaka uključena u svakodnevni život zajednice. Nesebično pomažemo lokalnim i regionalnim sportskim lokalnim klubovima te kulturnim ustanovama.

Za područja stradala potresom donirali smo gotovo 50 tona građevinskog materijala.

Primili smo nagradu poslovnog tjednika Lider za investiciju izgradnje proizvodnog pogona u Zapužanama koja je najviše pridonijela održivom razvoju i kvaliteti života građana te zaštiti prostora i okoliša. Ukupna vrijednost projekta bila je više od 22 mil. kuna.

U našoj tvrtki imamo 10-ak djelatnika koji kod nas rade i više od 20 godina, što samo za sebe govori da smo stabilna tvrtka s iznadprosječnim plaćama za naše prilike. Kao i svake godine tako smo za prošlu 2020. svim djelatnicima isplatili božićnicu u iznosu od 3.000,00kn, dar za djecu do 15 godina starosti 600,00kn te za iznimno ostvarene rezultate i cijelu 13. plaću.